RSS

8 martie … ziua cui ?

08 Mar

Howdy … sau „va salut!”, cum in ultima vreme am avut placuta surpriza sa aflu ca Blogul meu a fost citit si de „Persoane mai in varsta” o sa ma straduiesc sa scriu fara glume „de joasa speta” si cu un oarecare mai mult „respect”(nici pana acum parca n-a fost diferit).
Sa ne intoarcem totusi la subiectul titrat … „8 martie … ziua cui?. Parerea mea e ca „ziua cu pricina” este a mamelor, maxim a femeilor. De ce spun aceasta ? Simplu, am constatat ca mai multe persoane/pitipoance/zgripturoaice/fete isi spun absolut „stupid” „la multi ani!” … Pai intre o fata si o mama e o diferenta Uriasa … Si ma refer din perspectiva „etica/de experienta”. O mama care s-a staduit sa-si creasca copiii e demna de tot respectul si admiratia … indiferent daca a crescut un dobitoc sau un om de baza al societatii. Parerea mea… Sunt deschis si la alte completari (cu justificare va rog daca se poate). Nu spun ca fetele nu merita respect … dimpotiva.
Astept comentariile … si La Multi Ani! mamelor.

 
6 comentarii

Scris de pe 08/03/2009 în Idei, Sarbatori

 

6 răspunsuri la „8 martie … ziua cui ?

  1. Lithium

    09/03/2009 at 00:02

    congrats pentru reusita! 8 martie e considerata ziua femeii de catre calendarele glossy de la Oriflame, Avon, etc.. plus ca e doar un alt motiv de a fi aproape de „femeile” din viata ta, mama, sora, verisoara, prietena, etc. si sa le daruiesti cate putin din inima ta (sau mai mult) La multi ani tuturor femeilor!

     
  2. schaduw3

    09/03/2009 at 00:04

    Aoleu … Pai e bine ca la mine nu e cazul …
    Adica … Mama isi i-a singura … un „La Multi Ani!” ajunge ;)).
    Ce fericiti „au fost” „comerciantii” azi … „Nasol cu Criza”!

     
  3. nevermorefromlife

    13/03/2009 at 09:41

    mda:| e ziua mamelor nu a tuturor femeilor:| ce naiba ma ~X( astai alt motiv sa sece bietii baieti si barbati de bani~X( :)) sincer pt asta krd ca sa numit „ziua femeii” :>

     
  4. schaduw3

    13/03/2009 at 09:45

    =)) Sincer, ai ajuns aproape de ce am gandit si eu …
    Dar sa nu uiti ca unele pitipoance mai fac si faze gen „La multi ani fa! E ziua noastra! Hai sa spargem 100 de para” =)). Alea chiar cred ca e ziua lor … Eu raman la parerea mea … Ziua mamei!, maxim a femeii…

     
  5. ad94

    16/04/2009 at 20:22

    ….mda e ziua mamei…dar..akm mai nou toty..zik hey imi e ziua…fata hai l bar s sarbatorim:))

     
  6. schaduw3

    16/04/2009 at 20:27

    Hai la Bar :))…
    Absolut corect! 🙂
    Pitzi-Stil :-W

     

Lasă un răspuns

 
