RSS

Poate ar fi fost mai bine…

18 Feb

Imi cer scuze… N-am mai scris…
Motivele sunt multiple … Lipsa timpului e una din motivatiile cele mai puternice.
Aprope ca la fel de rau imi pare motivul postului … „Asta simt, asta” scriu…
Puteti sa luati „scrierea mea” drept ca pe o „compunere” sau ce vreti…

Ar fi fost bine sa fi ca un ghetar in mijlocul unui Foc Etern care sa-ti arda sufletul vesnic…
Ar fi fost mai bine sa fi intunericul din Lumina Zilei … care sa te faca sa dispari cel putin pana mortii vor invata cum sa-si recapete din nou viata.
Poate mai bine ar fi fost sa fi ca Picatura de Apa din Imensitatea Desertului cel putin pana Soarele va deveni Negru ca o lume moarta…
Poate mai bine ar fi fost sa fi doar o vietate intr-un Univers prea indepartat ca sa stie cineva de el…

Nu uita! Lumea e un Baltag cu 2 taisuri intotdeauna…
Pentru tine, RATIUNE nu este decat un alt cuvant alcatuit din 7 litere.
Profita de aparentele pe care ti le-a oferit viata… Cel putin pana lumea va descoperi … Desii eu nu mi-as face griji. (Stiu cum e Lumea).
Sper sa revin cu posturi mai vesele/reale si cu vesti mai bune.

 
30 comentarii

Scris de pe 18/02/2009 în Monumente

 

30 de răspunsuri la „Poate ar fi fost mai bine…

  1. Mada:D

    18/02/2009 at 20:16

    my cze…pff…o sa vezi k o sa ai shi vesti bune…stiu eu:*

     
  2. schaduw3

    18/02/2009 at 20:18

    Sigur … Daca le astepti fara sa faci nimic … esti la un miolog, si uneori si daca lupti, obtii tot nimic…

     
  3. Mada:D

    18/02/2009 at 20:28

    dar uneori merita sa lupti pt ce iti doresti!
    nu conteaza dk pierzi sau castigi..conteaza cum joci!

     
  4. schaduw3

    18/02/2009 at 20:51

    Asa e … conteaza ce fel de om esti … si intotdeauna am luptat pt ce mi-am dorit…

     
  5. var'ta

    18/02/2009 at 21:11

    bla,bla….hai sa murim:>…ce-i mah cu tristetea asta?!..(app,ai obs ca atunci cand esti trist iti vine sa scri lucruri filosofice ,dar si mai triste?:)) )…ma si asteptam sa apara un post ca de mult n-am mai vzt asa cv pe blogu’ tau…

    P.s.:nu mai folosi excese de ghilimele:))…merge si fara:-j

     
  6. Lithium

    18/02/2009 at 21:50

    total fara cuvinte.

     
  7. schaduw3

    18/02/2009 at 22:55

    Stiu ca e “Fara comentarii” … Lucrurile negre sunt “Incomentabile” … Dar nu
    stii poate la cn ma refer… La tine NU!

     
  8. Lithium

    18/02/2009 at 22:56

    nu e vorba de referinta. e vorba de cat de rece a putut sa ma lase postul
    asta. e inca o dovada ca ar trebui sa ma las de compuneri si poezii 😐 al
    doilea motiv pe saptamana asta, si presimt ca o sa mai vina vreo cateva.

     
  9. schaduw3

    18/02/2009 at 22:57

    Am zis ca nu iti mai zic nimic legat de viata ta. Nu incerc sa te conving
    si nu cred ca e bine sa nu mai scrii alea… Eu nu am expresivitatea ta, in schimb
    am „emotiile alea” … si de asta scriu „diferit”
    Transmit ceea ce vreau sa transmit… Si pot fi foarte RECE/NEGRU!

     
  10. Mada:D

    18/02/2009 at 22:59

    “Niciodata nu m`am gandit cum o sa mor.Dar sa mor in locul unui prieten
    pare o cale buna pentru a muri.”..asta era la inceputul unui film..nu sustin
    ideea de moarte..sunt sigura k nici cze..nimeni nu vrea sa moara!
    E vorba de o moarte “estetica” sa zic…e mai bine sa ne exteriorizam
    simtirile..decat sa ne exteriorizeze ele pe noi…

    Go pentru exprimarea libera!Daca aveti obiectii sa ma anuntati!:-*

     
  11. schaduw3

    18/02/2009 at 23:00

    iReal fragmentul Mada!:)
    Dar “atat de adevarat” … Nu poti ghici la ce fel “de moarte” ma refer…
    Da, ma exprim liber, dar nu pentru toti.

     
  12. Rawl

    18/02/2009 at 23:00

    Ma ce esti asa trist :-w! sau filozofic ca nustiu cum sa’ti zic ….
    Ce ai scris u acolo ma lasat fara cuv…adica oricand poti sa devi poet 😉
    Te astept cu posturi mai vesele ca de nu … te bat 😉 )

     
  13. schaduw3

    18/02/2009 at 23:01

    Filozofic, Trist, Vesel … Aste sunt cunvinte…
    Si poetii erau “oameni” … Numai cei care “Traiau” scriau opere de arta… Ce
    fac eu “aici” – Scriu cuvinte . Atat!
    Astept si eu motivele acelor posturi vesele… Rezolvarea poate veni din trecut.

     
  14. Lithium

    18/02/2009 at 23:01

    motivele sunt ca ai prieteni. si ca poti sa ii tii aproape cand ai nevoie de ei. si
    nu te vor parasi sau lasa balta. incepe cu asta. apoi, multe vor veni de la
    sine.

     
  15. schaduw3

    18/02/2009 at 23:02

    Asa ar fi bine sa fie …
    Am trait si singur … Sunt obisnuit desii Psihicul sufera teribil…
    Am zis … se poate sa vina rezolvarea din trecut… Dar parca nu pot sa sper…
    Se poate sa fie doar “cuvinte”.

     
  16. schaduw3

    18/02/2009 at 23:07

    Pentru „Var’mea” … Tocmai aici am ajuns pt un „reply”:
    Pot sa scriu lucruri filozofice oricand…
    E mai mult frustrare/nervozitate decat tristete…
    Era si timpul sa scriu ceva…
    R.P.S: O sa ma mai gandesc…

     
  17. var'ta

    18/02/2009 at 23:24

    ai mai dat un reply,las’ ca stie andla;;)…si mai stie ce tot latrii tu p-aici,da’ andla e andla,o sti tu…:))…siiii mai stiu ca maine ne intalnim la scoala si iti dau eu o doza de veselie ca altfel nu se poate..sii…si..nu ma mai contrazice!e o tristetze-nervoasa amestecata cu somn:))(stiu eu ca ai inteles desi nu trebuia sa intelegi mare lucru:-j,da’ sti cum e,semanam;;) :)) )

     
  18. schaduw3

    19/02/2009 at 07:35

    Da, „o” stiu:).
    Nu … azi nu ne intalnim, poate maine…
    E un sentiment si nu e unul bun…
    Stiu ca semanam…

     
  19. iReal

    20/02/2009 at 22:47

    hai mah k nu e asa dark
    ma asteptam la cv mult mai rau
    e chiar realist
    j chiar imi okace
    s putea j mai roz,dar acceptam :d

     
  20. schaduw3

    20/02/2009 at 22:48

    ;)) … Se putea si mai roz … dar puteam sa-l smulg si din inima iadului … Dar cred ca vreti sa mai dormiti:) … Si nici asa grav nu a fost.

     
  21. Andu...bla bla

    21/02/2009 at 13:10

    Ma omule fitiar textele lasale ma naiba ce atata tristete si texturi filozofice:| p bune sunt aiurea … adik lumea nu e ajea nasoala…Cu timpu o sa vezi si partile bune dar si partile alea kre te fac un „EMO”:))

     
  22. schaduw3

    21/02/2009 at 13:12

    =))
    Nu’s emo /// nici nu vreau sa fiu. Imi pare mai mult o moda :-??.
    O sa fie si posturi mai putin „Dark” :)).

     
  23. Grifraz

    21/02/2009 at 15:29

    Nu-mi place ,adik chiar nu imi place si nu imi place din 2 motive:1)ca e prea ciudat 2)Ca am ajuns sa cred ca Andu mai gandeste .Nu trebuie sa vrei sa fi emo ca sa fi emotiv.Thumb down for you.Cum sa te gandesi la lucruri ca izolarea?Mai bine desenai un zar-5.”dar puteam sa-l smulg si din inima iadului” Ce e asa grav in iad?poate macar acolo ninge si am si eu cum sa ma joc cu zapada 😀 .Ca anu asta nu am avut cum :((

     
  24. schaduw3

    21/02/2009 at 15:35

    Oamenilor … Daca am scris asta nu sunt Sad 100%. Nici nu ma izolez.
    Doar ca sunt capabil sa urasc si sunt capabil si de alte sentimente…
    Nici Emotiv nu sunt! Scriu ciudat/filozofic/diferit doar pentru nu vreau sa stie chiar toata lumea ce vreau sa spun … Imi ajunge ca stiu eu si inca vreo 2-3-4… Si chiar daca ar vrea mai multi … Doar eu stiu sa explic la ce m-am referit…
    :)) Nici nu stii tu cum e in iad! Si iti garantez ca nu vrei sa stii cum e acolo…
    (Exista mai multe tipuri de iaduri daca nu stiati)
    „2)Ca am ajuns sa cred ca Andu mai gandeste” Nu as prea vrea sa mai vad asa ceva pe aici … Nici daca e vorba de Andu, nici de mine si nici de oricare altcineva … Nu sunt nici eu, nici tu nici altu in masura sa spunem lucruri din astea… Si oricum daca le spui e degeaba…

     
  25. Grifraz

    21/02/2009 at 15:44

    E ca si cum mi-a spune :”Keep you mouth shut ,Stupid Dog!”

     
  26. schaduw3

    21/02/2009 at 15:53

    Dimpotriva !
    Ceea ce ai zis tu acolo e CENZURA! ->Metoda Comunista<-
    De asemenea nu e primul comentariu contra pe care il primesc … Poti sa iti spui parerea liber aici… De aceea am creeat Blogul…
    Deci nu „Keep you mouth shut ,Stupid Dog!” ci „Tell your opinion human!” .
    Daca te referi la faza cu Andu … Poti sa spui „Mie nu imi place cum gandesti” sau „Nu ma intereseaza opinia ta” sau „Ai inteles gresit si ai scris de dragul de a scrie”(cu motiv) … Astea se accepta … Dar fara injurii … Sa fim civilizati …

     
  27. Lithium

    21/02/2009 at 20:38

    hai sa intelegeti ceva: un artist se joaca cu materialele sale pana la epuizare, le metamorfozeaza in ce forma vrea el. poti sa fi al dracu de fericit si sa scrii cea mai trista poveste din viata ta. nu conteaza. este doar dorinta de a te exprima.. si unii o fac in scris.

     
  28. schaduw3

    21/02/2009 at 20:41

    Da … e bine cum ai zis … numai ca nu sunt un „Artist” si am scris doar pentru ca asta mi-a trecut prin minte atunci…

     
  29. Lithium

    25/02/2009 at 19:54

    nu neaparat artist. poate nu e chiar cuvantul potrivit. dar vreau sa zic ca nimeni nu te poate opri sa te exprimi liber, sa spui ce simti, sa faci ceea ce-ti place.. decat mintea ta. iar daca mintea ta hotaraste sa faca ceva ce prietenilor tai nu le-ar placea, si stii sigur ca te vor exclude din grupul lor daca vor face asta, atunci, esti ingradit. simti pur si simplu ca nu ai ce sa faci, doar ca vrei sa faci ceva, dar nu ai voie. e un sens pe care trebuie sa-l intalnesti in viata.

     
  30. schaduw3

    25/02/2009 at 20:17

    Si zici ca nu l-am intalnit … dar pentru mine deviza 1 contra toti nu e deloc straina … Nu imi e frica sa fiu contra tuturor pentru adevar sau dreptate … Desii uneori asta strica eneorm…
    Ma exprim liber in limita bunului simt si in limita moralitatii…

     

Lasă un răspuns

 
