RSS

Avatare, statusuri si alte chestii(50% reducere)

02 Feb

Parca era o idee cu originalitatea … sa fim originali ca asa e frumos si nu stiu ce … Teoretic asa e, dar constat cu surprindere ca astazi nimeni nu se mai oboseste sa plasmuiasca ceva *ORIGINAL* …
Nu erau atat de multi cu statusuri in limbi mayase, germane, idioate si mai stiu eu ce… Acum toata lumea „Pronaći nešto originalni!”,”Trouver quelque chose d’original!”, „Найти что-то оригинальное! „, „Tìm thấy cái gì ban đầu!” … Si nici macar nu se obosesc sa iti spuna daca esti asa inteligent(Dang!) sa intrebi… Nu … Cauta (ca si asa nu ai ce face!). Macar in Engleza sa fie.
Mai sunt statusurile alea … „Ce prost e ala” si vine altul in completare „Da, asa e” … Aceasta e ca si cum ti-ai pune conversatile la status … tampenii de te doare capul.
Statusuri „T3 Ubesc U|3Y”; ” HaI dInaNgo!”(Nu’s analfabet, dar nici microbist); „ScRiU VerSuRy PeNtRu CiNe doArme”, in Valuri sunt iar destul de enervante … Adica nu stiu oameni buni … chiar nu se poate sa avem un scris Normal, Romanesc, Civilizat, fara „bliz-bliz-uri” si prostii gen… Se pare ca nu.
Cei care stau pe Mess mai au o placere Mare … mare de tot … sa fie scrisul albastru … ca asa e mai „Cul” … e mai „:X:X:X:X:” si nu au si ei unii atata „inspiratie” sa puna „www.google.r0” … nu, pun decat „World Wide Web.(www.) … Din nou Aiurea.
La Rubrica avatare avem „Scrisuri in poza” – „DND ca Mor”; „Plecat sa dorm”; „ZzzZzzZZZzZZ”; „Merg sa-mi impusc dusmanii” si sub scris un mare „Avatarele.r0/c0m/net/etc. -> S-a inventat statusul si pentru aceasta a fost inventat… Sau mai desteapta treaba „Citeste Avatarul”.
Intrebarea legitima e „DE CE?” … si un posibil raspuns ar fi „Ca asa vreau eu”; „Ca sunt jmjmecher”; „Pentru ca am coada” … „Chestiute” din astea …
Alte avatare sunt acelea cu vedete „Karabatic/Balic/Ahlm/Stanescu” … pe Domnul Valo nu-l pun … ca nu e vedeta ;(. Serios oameni buni chestiile astea sunt VECHI/EXPIRATE/MULTIPLICATE la Refuz…
Mai e o combinatie … „Scrisu-n poza cu Brand” … Dezgustatoare iar … De ce nu scriem la avatar si punem poza la status :-??
A si sa nu uit „Muschii mari, ochelarii in ochi si capul pe perna:X” … Doamne ce avatar baiatule … dar stii chestia e ca a prins … Stai pe langa fete … cu o lesa roza de gat … „Bravo;)” „Fetele ma adora”(a zis) :)). „Imi place cum gandeste” – la fel ca Skippy cand alearga pe camp =)).
Alti „oameni” se gandesc „mai mult” si pun drept avatar „ceva” sangeros/mutilat/nud … Serios Oameni Buni … poate am mancat cand intru pe mess … poate nu am pofta sa te bag in „sacul Mosului” pentru ca m-ai scarbit/enervat/frustrat aiurea :-?.
Care e ideea ? Sa fim interesanti banuiesc…
Cam asta e … gata – s-a ispravit… Stiu ca nu o sa fiti de acord … dar sfatul meu e mereu la fel … comentati in limita bunului simt … Suntem oameni pana la urma…

 
14 comentarii

Scris de pe 02/02/2009 în Idei, Original

 

14 răspunsuri la „Avatare, statusuri si alte chestii(50% reducere)

  1. Lithium

    02/02/2009 at 21:48

     
  2. schaduw3

    02/02/2009 at 21:49

    A sosit ;)) …
    Buna idee :D.

     
  3. Expressive

    03/02/2009 at 13:13

    Asa cred si eu in mare parte da’ te contrazici putin adik la ora asta ai un status „D-E-S-T-I-N” la ce bun ce ins asta yo nu extrag nm de’aici .Si avataru 😕 dak tocmai as fi mancat ,nush dak imi crea o senzatie prea placuta:)) probabil tia placut ‘the dark night’ asa ii place si altuia nush c vdta,DAR ideea e buna;)

     
  4. schaduw3

    03/02/2009 at 13:20

    Eu as citi/cugeta mai mult …
    1. D-E-S-T-I-N … e pe romaneste, e decent si n-are „bliz-bliz-uri”… Nu ma contrazic deloc. E un mesaj subliminal … Nu il intelege oricine … Nu il intelegel cine doar il citeste….
    2. Av meu nu are nimic indecent/scarbos/macabru/scabros/etc. … Cel mult te poate speria un pic …
    3. Av meu NU are NICI UN FEL de legatura cu „‘the dark night’” …

     
  5. Expressive

    03/02/2009 at 14:26

    detalii>:P

     
  6. schaduw3

    03/02/2009 at 14:28

    Sigur! … (ca da8-|).

     
  7. ad94

    03/02/2009 at 19:30

    ink nu ai vazt nik…uite un sts pe kre un „anumit”din lista mea il tot foloseste DND fak kk…..ce porkrie…intr-o zi i-am zis .l kre e m-a intrebat ce e rau in asta…pt cei k „el”=ratati e un lucru bun shi cul,feshan

     
  8. schaduw3

    03/02/2009 at 21:23

    Da … Nu am vazut statusul respectiv, dar stiu despre cine ar fi vorba … poate e coincidenta…
    Pai stii … De obicei target-ul acestor statusuri e sa atraga atentia … Daca incerci sa-i explici ceva … i-ai indeplinit tinta… Nu oricine persoana poate sa le explice cum stau lucrurile… Oamenii din afara „Ariei Propuse” „pot rezolva” ceva *uneoi*.

     
  9. var'ta

    03/02/2009 at 21:29

    deci postu’ asta e un….prefer sa nu spun;) sunt amabila la ora asta si nu vbesc urat 🙂 ) deeci…ce prolema ai tu cu ville? 🙂 ))parca nu aveai :-?(te-am pus pe lista clor care nu-l plac pe ville si nu te mai scot 🙂 ) )asa….m-am simtit la faza”Mai sunt statusurile alea … “Ce prost e ala” si vine altul in completare “Da, asa e” (ca sa nu mai vbesc de faza cu VALO)… Aceasta e ca si cum ti-ai pune conversatile la status … tampenii de te doare
    capul.”…si cre’ ca si mada o sa se simta 🙂 ))…da’ sa fi sigur ca o sa te
    corectez la fiecare “eroare” care ai mentionat-o tu p-aici 😛 🙂 )

     
  10. schaduw3

    03/02/2009 at 22:01

    Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul … si ai comentat civilizat.
    Problema mea cu Domnul Ville Valo e aceeasi pe care o am si cu Dml Traian Basescu si anume NU ne cunoastem … tradus din „limbaj” … Nu am nimic cu el sau cu altcineva.
    Ai grija pe ce liste ma pui ca am un obicei prost … Imi place sa rup listele care ma includ.
    Plus ca motivul asternerii numelui meu pe lista ta … e perfect NUL.
    Nu transforma spusele mele intr-un atac direct la persoana Domnului Valo.
    Nu am zis neaparat de tine … nu am zis de nimeni … Lista mea are 67 de persoane … Toate cu „minte” … si tot am avut de unde alege…
    Nu am nicio problema … sa ma corectezi … Altii platesc oameni ca sa faca acest lucru.

     
  11. iReal

    03/02/2009 at 22:17

    da,var’sa j eo m-am simtit 🙂 )
    dar nu zc nmc
    fiacare cu parerea lui j gusturile nu s discuta
    am scris totu’ cat d roz am putut 🙂 )

     
  12. schaduw3

    03/02/2009 at 22:35

    Deci imi pare rau daca v-am facut sa va simtiti nasol…
    Ti-am descris „Roz”-ul :)… Dar parca n-ai acoperit subiectul :).

     
  13. Grifraz

    05/02/2009 at 16:22

    Dak oamenii astia vor sa faca ceva pt noi sa faca infract :D(Chello-cred 😀 )
    Fa ca mine:”Ce sts gay ai sa moara mata ” :)) „Ce plm esti gay?I-o tragi lu C.Ronaldo de il ai la avatar ?” :))

     
  14. schaduw3

    05/02/2009 at 16:31

    E o posibilitate … Dar nu pot face asa …
    Am alt mod de abordare… Oricum nu cred ca s-a schimbat nimic dupa ce am scris… Era doar o obsevatie…

     

Lasă un răspuns

 
