RSS

Vedetisme si Oameni …

28 Ian

Ce insemna prieten … sau macar coleg :-?? Pai definitia unora ar suna cam asa: ->Persoană de care cineva este legat printr-o afecţiune deosebită, bazată pe încredere şi stimă reciprocă, pe idei sau principii comune…(DEX). Foarte ciudat e ca in ziua de azi poti spune prea putin „Multumesc”, „Esti un prieten adevarat” sau „Chestii Gen”…
Nu … Unii au definit cuvantul „Prieten” astfel: ->Persoana de care cineva are nevoie la copiat/mintit/chiulit … Persoana de care ai nevoie doar atunci cand esti destul de „distrus” sau daca ai nevoie intr-o situatie :-?(Probleme) … Nu… nu este aceasta definiatia „Oameni Buni” – Acest lucru se numeste PROFITORISM si unii il ridica la rang de arta … Desigur daca le spui te injura/se supara si alte lucruri din categorie…
Mai sunt si asa-numitele „vedete” … Lumea spune ca sunt foarte buni intr-un domeniu … Dar in realitate e mai greu sa demonstreze … sunt un fel de King Julien(M) … Sa fie linistiti ca n-o sa pluteasca pe un Nor de Plus Roz … tot restul vietii … Exista cineva „acolo” care face si dreptate si ii intoarce in „namol” ;).
Lumea se schimba si daca incerci sa te opui o sa pierzi mereu … dar parca nici prostii n-au cazut din cer tocmai in Romania … Mai sunt si oameni care ii pot numi PRIETENI. Pare insa cel putin ciudat sa traiesti intr-o lume „Mare” cu Putini oameni care conteaza … De asemnea mai sunt si cu idei „Tu ai ceva cu toata lumea” … Stai le spui argumente … Si ei nimic … Ma rog asta se numeste „Incapatanare” – poate o dezbat in alt post…
E straniu … Foarte straniu, credeam ca ar trebui sa evoluam, nu sa involuam…

OFF POST/P.S.: Am sters „Oamenii … si “credintele lor””, efectiv NU ma simt in stare sa dezbat asa ceva … e prea complex, prea … „Nepotrivit”.

 
11 comentarii

Scris de pe 28/01/2009 în Idei, Incredibil, Surprize

 

11 răspunsuri la „Vedetisme si Oameni …

  1. Lithium

    28/01/2009 at 21:39

    am inceput sa inteleg anumiti oameni :-?? insa pe restul 😐 fata de multi altii vedetele se simt bine mai tot timpul, le place sa fie rebeli. dar le da si lor arama pe fata

     
  2. schaduw3

    28/01/2009 at 22:19

    Stai linisitit 😉 … Dumnezeu le potriveste pe toate …
    Se simt bine … dar nu intotdeauna …
    Expresia de pe fetele celor care isi i-a tzeapa de la Vedete e NEPRETUITA :D.
    Eu ii inteleg pe toti :X … Si imi place asta … nu am surprize…

     
  3. iReal

    28/01/2009 at 22:33

    nu stiu cat d mult e dedikt acest post fetelor,dci banuiesc k te-ai referit in gnrl la baieti,dn pctul tau d vedere
    j eo tot la baieti o sa ma refer in comm-entul meu
    sunteti mult prea orgoliosi,prea invidiosi si prea inkpatzanati k sa va acceptati intre voi asa cum snteti
    e unu mai bun k voi?j c dk?vedeti-va d trb voastra j lasa-tzii p altii sa-si vada d trb lor
    nu-i mai judektzi p altii k s ocupa doamne doamne sa fak asta
    nu snteti in masura sa-i judektzi
    cat dspr prieteni…dk ei s simt bn asa{cu toate k un om cu capu p umeri nu s simte bn in postura d „prieten” d genul ala d kre vb uh mai sus} lasa-tzii sa-si traiask viatza
    app,cnd ai scris „nor d plush roz” t gandeai la mn?:))

     
  4. iReal

    28/01/2009 at 22:45

    ah,j ink cv
    prin postul asta doar le faci reclama,nmc mai mult 😉

     
  5. schaduw3

    28/01/2009 at 22:47

    Pai nu am avut o arie de extindere a parerii … Deci nu trebuie sa te gandesti la Cei de la Noi din Kls sau din scoala. De asemenea nu m-am referit doar la baieti … e o apreciere extinsa pe arie larga … si nu neaparat de la noi din tara… N-am judecat pe nimeni din cate vezi … Nu stiu la ce m-ar ajuta…
    Lasati-i sa isi traiasca viata … dar daca ii poti ajuta de ce sa nu o faci :-w ???
    Da … exact la tine m-am gandit … ai ghicit-o …

     
  6. schaduw3

    28/01/2009 at 22:48

    Sunt prea „mici” ca sa le fac reclama … deci nu e cazul ;)).
    Nici nu am de gand sa fac reclama la cineva … 😉

     
  7. Grifraz

    30/01/2009 at 11:30

    Cez,postul e genial….sunt in totalitate de aceiasi parere cu tine.A da mada ,are dreptate Cezar, e vorba de o generalizare se intampla si la voi in scl ,si la noi si cred ca in toata lumea.Desi poate nu la aceiasi intensitate inafara Romaniei.Ink odata stima si respect,postul e genial

     
  8. schaduw3

    30/01/2009 at 11:39

    Multumesc mult :).
    Eu nu am dat nume … nu am zis de nimeni nimic … depinde de interpretarea fiecaruia …
    Nu prea scriu posturi despre o singura persoana … e prea „putin” …
    Am descris „Vedetisme si Oameni …”, poate nu foarte complet dar e „Generalizare” … Repet inca odata desii o repet degeaba … Nu am nimic cu nimeni !
    Dar si daca e prost si nu ii atragi atentia nu e bine… Daca ii spui poate se „indreapta”.

     
  9. Grifraz

    30/01/2009 at 13:38

    fa ca mine :I DON’T GIVE A FUCK lasai drq in pace ca nu ai ce sa le faci :))

     
  10. schaduw3

    30/01/2009 at 15:33

    E bine sa incerci macar … eu asa sunt … Incerc sa fie bine un timp … apoi … (Mai vedem).

     
  11. Pingback: Grifraz

Lasă un răspuns

 
