RSS

„T(omnisoara”)eza Unica(„de Franceza”)

16 Dec

Si s-ar zice … cum se intelege inca din titlu … ca azi a fost teza … ultima din fericire(pentru mine cel putin!).
„Povestea incepe” cand am vazut cine intra in clasa drept „assistent”(scrierea cu doi de „s” e intentionata, pt cobitori) – „Domnisoara de Franceza” =)). Cum de la un timp nu se poate sa nu se intample ceva cel putin amuzant cu dansa … nici azi nu se intampla altfel.
Era ora 12 fara 10 minute(daca nu ma insel!) … „Domnisoara de Franceza” statea linistita pe scaun in fata clasei … Nu stiu ce fulger i-a trecut prin minte, ce sinapse nu s-au legat … Dar „Domnisoara de Franceza” a vazut o harta … si cum „unii” trebuia sa dea teza la Geografie … Aoleu nu e corect … cum se poate asa ceva ?! Harta in fata clasei la teza la geografie !? Nu nu nu … nu se poate asa ceva … Deci … hai sa ne urcam pe scaun cu tocuri de 10cm sa indreptam teribila greseala … Si dai si tragi de harta … harta nici vorba sa se d-ea trasa din cui … si vai se misca scaunul si ai grija sa nu cazi =)).
Cand o vedeai pe „Domnisoara de Franceza” cum trage de harta si o-ndoaie si o stange si o … iti era mai mare mila de-ti venea sa o-njuri si pe dansa si pe aia de au facut Teza cu Subiect Unic =).
Cine a avut ideea sa puna 2 Asistenti la o clasa … ala n-a fost om nebun … in cazul nostru a fost chiar foarte destept… daca erati atenti se vedea clar ca unu din Asistenti era „Semi-prost” sau „Prost rau ma nene”, iar celalat un pic mai rasarit.(Nu vreau sa spun care din ei este „Domnisoara de Franceza”, probabil v-ati dat seama =)))
Revenind la „buclucasa harta”, vazand cum se zbate acesta sa ramana in cui (oferindu-mi poate … ceva informatii suplimentare xD in timpul tezei) … Asistenta 2 … pune mana pe ceva (n-a invatat-o nimeni ca pe ce nu e al tau sa nu pui mana decat daca ceri voie =)))… Era vorba de o „bagheta de polistiren”(sper ca-m nimerit-o!) si i-o da „Domnisoara de Franceza” … care defila pe scaun cu bagheta mai ceva ca „Zana Maseluta in gura Balaurului cel Verde”=)).
Fara nicio putere … „Harta Romaniei” cade rapusa de „Domnisoara de Franceza” si de Asistenta 2 …
Din intamplare nu ne putem da seama decat despre Simtul Dreptatii pe care il poseda „Domnisoara de Franceza” … sau de „Prostia dusa pe cote maxime … apropiate de disperare” (Dar asta hotarati voi :))

 
28 comentarii

Scris de pe 16/12/2008 în Profesori, Scoala, Surprize

 

28 de răspunsuri la „„T(omnisoara”)eza Unica(„de Franceza”)

  1. Rawl

    16/12/2008 at 20:04

    =)))))) :)))))) Tare rau… se vede k avusasi inspiratie :> :>
    pf… oare d c nu am fost si io acolo , dak vedeam faza lasam raq teza :)))))))
    Macar vedeai cva pt harta aia sau se chinui aia degeaba :)))?? …..

     
  2. schaduw3

    16/12/2008 at 20:07

    „Domnisoara de Franceza” ma inspira mereu =)).
    Da, imi era de mare folos harta … daca eram in prima banca =)).

     
  3. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:11

    =)))))……mah e mai amuzant ce ai scris tu p-aici decat ce a fost in clasa…sau nu:)))…ma rog…ce zici mah ca iti putea oferi harta „informatii suplimentare”?!trebuia sa ai vederea mai ceva ca super-man ca sa bati pana acolo(si nu-mi zice ca daca erai in prima banca vedeai cv,ca eu eram p-acolo prin spatele tau si nu vedeam nici cu binoclu’:)) )…asa, in concluzie putea sa lase harta in pace Mademoiselle fUtma,ca nici ea urcata pe scaun langa harta nu cre’ ca putea citi ceva..da’ deh credea ca noi suntem vreo specie extraterestra cu simturi foarte dezvoltate:|…cine o mai intelege si p-aia?!ma rog…ce-a fost,a fost si a fost tare:)))

     
  4. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:11

    pisicii ei…mi-a luat-o altu’-nainte:|…

     
  5. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:18

    app…nu ma puteam abtine sa nu-ti zic ca ai o gresala=)) „si i-o da “Domnisoara de Franceza” „..corect era „si i-o da “Domnisoarei de Franceza” „…si vezi ca-ti fac reclama!:)))

     
  6. schaduw3

    16/12/2008 at 20:22

    Comentariu1: ->Pai nu ma intesera scrisul de pe harta … ma interesau culorile … ca noua ne da harta Alb-negru 😐 si mai greu sa te prinzi …
    Ce sa lase harta :)) nu se poate :)) … trebuie sa faca ea „ceva” =))
    Comentariu2: ->Messu ar trebui sa te invete sa scrii repede :)) sau daca nu apucare de WoW :))
    Comentariu3: ->Pai … greseala e oarecum intentionata … pentru ca “Domnisoara de Franceza” este un Titlu, un Brend =)) deja.

     
  7. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:27

    comentariul 1=>fit-ar memoria vizuala de 2 lei juma’
    comentariul 2=>cat am scris eu si cat a scrs domnu’ care probabil ca sigur s-a apucat inaintea mea:P:)))
    comentariul3=>ai zis „oarecum”,adica n-a fost intentionata:>:))…mai ai ptn si scoti un produs „Domnisoara de Franceza”oricum toata scoala ar cunoaste f bine „brand-ul”:))

     
  8. schaduw3

    16/12/2008 at 20:29

    =)) … Doamne feresete … sa afle vreun prof/profa :-„… Daca ai citit posturile anterioare ai afla de ce …

     
  9. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:30

    nu,nu le-am citit…:|…

     
  10. schaduw3

    16/12/2008 at 20:30

    Stiu :))

     
  11. var'ta:P

    16/12/2008 at 20:32

    nesuferit esti mah!!:)))las’ ca-i zic eu lu’ profa de frantuza:P:))

     
  12. schaduw3

    16/12/2008 at 20:33

    Radem, glumim … da-n incinta :)) …
    Acum serios … nu trebuie sa stie 😕

     
  13. Rawl

    16/12/2008 at 21:12

    1.Mey domnishoara ” var’ta ” am si io un nume si e chiar cunoscut in scoala :> ;))…..
    2.Ti’am luat’o inainte doarece am o pila la cesar si mi’a zis imediat ce a termiant de postat 😀
    3.Se vede k snteti veri si aveti idei bune 😉
    CE zici cesare u scri o carte despre tzak aia de franco si io ma fac director de marketing :>:> :)) …. am face ravagii >:)

     
  14. schaduw3

    16/12/2008 at 21:16

    Ati aflat de post ambii in aceeasi secunda … (a fost semi-mass).
    Da avem idei bune … da ea e mult mai talentata ca mine…
    Nu stiu daca se poate sa scoatem o Biografie … ca violam dreptul la integritate al unei persoane … “Domnisoara de Franceza” e bine sa ramana doar un personaj .

     
  15. var'ta:P

    16/12/2008 at 21:57

    deci,sa vedem daca am inteles(nu ca ar fi mare branza,da’…)”dragul meu” rawl,n-am vrut sa te deranjez,iar daca am facut-o,te rog sa-mi ierti „intentiile” ironice si rautacioase…oricum,eu nu ma compar cu tine,sunt doar o fata banala,anonima prin scoala,fara pile:)…inca o data imi pare rau(e nevoie de plecaciuni?)

    PS:cze,nu ma mai „flamba” atata ca ma inrosesc si explodez:)))

     
  16. schaduw3

    16/12/2008 at 22:05

    Va rog frumos …
    Rawl ai gresit … primul … Var’ta … ai gresit a 2a … va rog frumos sa terminati.(Lasa-ti ironiile …)
    Orice … post legat de voi 2 il voi sterge … pentru ca nu are rost.(daca implica vreo rautate)

     
  17. var'ta:P

    16/12/2008 at 23:01

    am fost eu rea?nu,n-am fost:)

     
  18. iReal

    17/12/2008 at 21:09

    dci in sf ajung j eo sa citesc postul 😡 abia asteptam :)) e thare(ca toate celelalte de altfel :d) dci…sa incep sa comentez:m-am enervat la culme cnd am vzt k s urca sa dea harta aia jos ~x( mai avea j tocuri,nu ma gandeam k s urca,dar…s putea :-j) oricum nu reusea dk nu aducea celalalt suplinitor chestia aia[pe care nu avea voie sa puna mana] :)) vr sa vad reactiile j dupa ora/orele d mate
    app,andra j raul terminatzi cu rautatzile k nu e prea mijto :-w

     
  19. schaduw3

    17/12/2008 at 21:50

    Da … istetime si corectitudine …
    Mate e-n lucru…

     
  20. iReal

    17/12/2008 at 22:18

    nu ma grabesc…astept cuminte :d dar sa ma anuntzi j p mn 😉

     
  21. schaduw3

    17/12/2008 at 22:19

    Poti sa fi sigura 😉

     
  22. var'ta:P

    17/12/2008 at 22:55

    mada,n-am vrut sa fie ceva misto,daca la asta te asteptai..cum a zis cze,el a inceput primu’,eu m-am aparat.

     
  23. schaduw3

    17/12/2008 at 23:17

    Am zis … odata … Topic Closed pe acesta tema … nu mai continuati 🙂

     
  24. ad94

    19/12/2008 at 14:19

    interesant…dar kre e toata treaba??????pe harta aia nu vedeai nik din ce ne tebuia noua…dar ce sa faci knd creierul cuiva nu e mai mare dekt o nuca???nu putem invinui persoanele..doar pentru k singurul lor neuron a gandit(ma rog da aia o fy fost gandire)

     
  25. [_S.i.N._]-X^eNeRgIe(stafe)

    20/12/2008 at 21:11

    ORICUM MIE IMI PARE FF. RAU K NU MAI SUNT LA SCOALA AIA>…:(((( ASTA e..o sa suferiti si voi la fel…la liceu..fmm-si bft akolo

     
  26. schaduw3

    20/12/2008 at 21:13

    Ms Stafe 😉 … Bafta si tie 😉

     
  27. X^eNeRgIe(stafe)

    26/12/2008 at 23:22

    LOOOL=)))))))))))))FMm-si de zdreantza ardeoar focu de rapanoasa..imi place ce scrii pe blog esti bun..:D tine-o tot asa k o sa vin eu sa ii dau de dulce in post aleia..:D a dreq ea cu tocurile ei-=))) o manca harta in…p_antaloni si nu putea ea sa stea relax pe scaun
    si sa se zgarme la P_leosnitza FMM-si Bft la scoala :!!!!

     
  28. schaduw3

    26/12/2008 at 23:26

    „Nu e frumos Stafe” =))…

     

Lasă un răspuns

 
