RSS

“Domnisoara de Franceza” (recidiveaza)

12 Dec

Ca se ne intelegem de la inceput … daca primul post intitulat “Domnisoara de Franceza” a fost serios si nu am avut nici un fel de intiativa sa ii dau un aer de amuzament intamplarii, de acesta data nu ma pot abtine sa ma tavalesc pe jos de ras scriind/citind postul acesta.
Stiu ca pare aproape imposibil, dar “Domnisoara de Franceza” mi s-a adresat din nou astazi (12 Dec 08) cu o expresie caracteristica dansei: „Xulescu nu am plecat inca din clasa?!”(Sper sa imi amintesc bine cuvintele).
“Domnisoara de Franceza” este recidivista … cred ca a inceput sa ii placa sa se i-a d mine =)). N-are nimic … oricum nu poseda prea multe expresii … poate o sa mai inventeze :-??.
Ceea ce este „penal” este faptul ca de fiecare data cand iti face observatie nu prea te poti abtine de la ras. Chiar nu poti fi serios pentru ca face niste observatii inadecvate si exact dupa ce termini „motivul deranjului”.Asa or fi toate profesoarele de Franceza ?
“Domnisoara de Franceza” cred ca data viitoare „ar trebui sa ii dea sapunul puscariasului” inainte sa-mi mai faca observatii nefondate.

 
20 comentarii

Scris de pe 12/12/2008 în Profesori, Scoala

 

20 de răspunsuri la „“Domnisoara de Franceza” (recidiveaza)

  1. var'ta:P

    12/12/2008 at 22:08

    :))e clar si ma repet,doar pe tn te vede in clasa:))…aa rectific pe tn te vede cel mai des,apoi pe sebi,florin,tomi,andu:))…atat:>…

     
  2. schaduw3

    12/12/2008 at 22:09

    =))
    Te mai vede si pe tn … da Femeia e … „de nespus”

     
  3. yo@nna

    12/12/2008 at 23:11

    ai dreptate!!!! e nebuna tipa…. are nishte fraze stereotipe…. looool =))

     
  4. schaduw3

    12/12/2008 at 23:14

    Asta e ideea … sa ii termin toate frazele … sa faca rost de altele =))

     
  5. var'ta:P

    12/12/2008 at 23:21

    cee?!!!?!?!?!:)))))….pe minee?!:|…haai mah…mie-mi place franceza;;)…ce-ar avea cu mn?:))(exceptand fazele cand chiar nu ma pot abtine sa rad si ea mai zice…”fetele de acolo din spate ,nu ne spuneti si noua motivul pt care radeti”-cu un zambet isteric pe fata)

     
  6. schaduw3

    12/12/2008 at 23:22

    Deci … n-am gresit …
    Repet … nu e degeaba expresia „Toti prostii s-au facut profesori”

     
  7. iReal

    13/12/2008 at 22:03

    dci abia ast sa vad reactiile dupa ora d frank d vineri =)) a fost prea penala…chiar i-am zs lu’ „var’ta” k ast sa vad c scrii p blog dspr ora d vineri :)) a fost prea d tot,am ras cu andra j cu lala pana nu mai puteam…eram noi p langa,dar profa era mai rau k noi =)) c naiba,facea p’acolo k toate visele =))

     
  8. schaduw3

    13/12/2008 at 22:06

    Deci imi cer scuze … postul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor … n-am avut inspiratie.
    A fost o ora aiurea … ma rog … la ora de Franceza e Purgatoriu.

     
  9. Rawl

    13/12/2008 at 23:00

    Inca din titlu’ imi vine sa rad :))) ,dar sa ma mai si gandesc cum se ia profa de tne ;))…..S’a luat si de mine tzaca da nu am avut chef sa comentez cu ea si am lasat’o in pace :D. Tie ti’au cam sarit nervii pe ea si ei pe tne :> :> ;))…….

     
  10. schaduw3

    13/12/2008 at 23:03

    Ei pe mine =)). Daca e sa ma cert cu vreun prof /profa el iese afara din clasa si eu ma duc la consiliul profesoral (sa joc un poker) =)).

     
  11. Grifraz

    13/12/2008 at 23:58

    Bah dc ziceti voi ce ziceti crek cineva a invatat-o backtracking ca pra recidiveaza mereu 😀

     
  12. schaduw3

    14/12/2008 at 00:01

    =)) Pai … daca ai cunoaste persoana ai exculde orice urma de desteptaciune =))

     
  13. Grifraz

    14/12/2008 at 11:33

    Da….???Atunci inseamna ca asa a fost programata!!Cu bakctracking inclus 😀 :))

     
  14. schaduw3

    14/12/2008 at 11:35

    =)) Sa stii … o fi modelul ala TX-1000 de robot =))(Care sterge mesele la baruri)

     
  15. ad94

    14/12/2008 at 11:42

    are cv k tn..nush isi fixeaza privirea la cnva shi nu o mai ia…are privirea aceea….dak nu esty atent te manank:))mm..oare poate?:))

     
  16. schaduw3

    14/12/2008 at 11:49

    Nu cred ca are ceva cu mine … in fond si la urma urmei cred ca mie mi-a facut cele mai putine observatii, dar eu am grija sa tin minte orice … si aici e greseala ei … ca nu ma cunoaste. Daca as stii Franceza ar fi Purgatoriu la ora de ei >:).
    Are anumite fixatii … de care nu poate scapa, s-a gandit sa ma enerveze asa de sarbatori ca „sa faca impresie”. Nu pot sa ii dau motive sa ma manance …(inca). Sa poata sa ma manance =))?! S-a intalnit Schaduw cu Varza :)).

     
  17. Rawl

    14/12/2008 at 12:31

    Vezi sa nu te manance de alceva ;))…..CE ma enerveaza cand isi fixeaza privirea aia a ei park se uita in vinclu’ si vede tot :))

     
  18. schaduw3

    14/12/2008 at 12:33

    ;)) … Nu cred ca stie ce inseamna vinclu… Si ce sa vada ?! Plasa =)).

     
  19. var'ta:P

    16/12/2008 at 18:00

    astept noul post:>…si titlul lui…vreau sa vad pe la el si „cote maxime de prostie” ca tot e vba de d-soara de franca:))(vezi ca e 6:00…deeeci,ce mai astepti?:>)

     
  20. schaduw3

    16/12/2008 at 18:02

    E-n lucru :))

     

Lasă un răspuns

 
