RSS

Ziua mea(Mos Nicolae)

08 Dec

Bine … de-nceput trebuie sa spun ca mi-a fost Ziua(de nume! ->Nicolae<- Stiti voi, Mosul care va aduce in general bate. La mine n-a fost asa). 6 Decembrie a fost o Sambata normala. Poate exceptia a facut-o plasa de „Dulciuri”(in limbaj copilaresc) de care nu s-a atins nimeni nici pana acum. Pentru mine conteaza in special gestul si faptul ca are continuitate.Nu ma intereseaza ca nu am primit o YZF R1 sau un monopost de F1.
Sigur ca nici eu nu mai cred ca exista Mos Nicolae … nu exista persoana fizica… Dar daca cineva vrea sa iti faca o surpriza sub „Anonimatul Mosului” nu stiu cat de civilizat/frumos este sa il deconspiri si sa arati ca esti mare investigator… Oare ce obtii ?!
Morala este ca nu trebuie sa iti „Strici surprizele vietii pentru a demonstra ceva…”
Pana la urma cei mai fericiti oameni nu sunt cercetatorii, sunt aceia care au puterea sa creada in „Ceva”, pana si in Mos Nicolae.
Cu prilejul „postului” as vrea sa va multumesc celor care mi-ati spus „La Multi Ani!” si diferite urari.

 
8 comentarii

Scris de pe 08/12/2008 în Sarbatori, Surprize

 

Etichete:

8 răspunsuri la „Ziua mea(Mos Nicolae)

  1. Lithium

    08/12/2008 at 23:42

    Iti zic la multi ani inca o data doar pentru ca mi-au placut bomboanele alea :)) Hai sa traiesti!

     
  2. schaduw3

    08/12/2008 at 23:43

    =)) Multumesc Lith 😉

     
  3. WesTpLayer

    09/12/2008 at 10:53

    La Multi ani ! scuze cam cu intarziere :))

     
  4. schaduw3

    09/12/2008 at 10:54

    Nicio problema … mai bine mai tarziu decat niciodata 😉

     
  5. Rawl

    09/12/2008 at 21:06

    La Multi Ani !!!!! si din partea mea ;)) dak stiam k te cheama asa iti ziceam mai din tp 😀
    CE preten mai snt si io :-s !!!

     
  6. schaduw3

    09/12/2008 at 21:17

    Stai calm ;).

     
  7. var'ta:P

    09/12/2008 at 21:54

    morala ta,are o „submorala” subinteleasa(sau nu) aceea”pastreaza-ti inocennta de copil si bucura-te pana si de cel mai mic geste de prietenie si respect”…eu ti-am zis „la multi ani” desi cam uitasem,recunosc;))…(insa mi-am amintit la timp)…nu-i nevoie sa-mi multumesti;;):>…>:D<

     
  8. schaduw3

    09/12/2008 at 21:59

    Da, ai inteles si submorala … De fapt fiecare post al meu are o Submorala si o Morala.
    Da, ti-ai amintit la timp.(MS)

     

Lasă un răspuns

 
