RSS

O zi neobisnuita

08 Dec

Neobisnuita zi astazi 8 Decembrie 2008.
Prima „observatie notata in raport” a fost aceea ca „avem lumina” in clasa … ceea ce constituie ceva extraordinar.(si astfel am scapat de un post!)
Dupa sport singurul lucru la care nu te poti gandi este sa faci 3 ore de Matematica. Sa vedem ce s-a intamplat … da logic … 3 ore de matematica in continuu. Problema interesanta nu era „supravietuirea celor 3 ore”, ci cum sa fac sa impart bomboanele colegilor mei(Pentru ca fiindu-mi ziua pe 6 Decembrie care este sambata nu puteam sa impart de nebun bomboane la o clasa goala).
Stiu … ideea „de a te gandi sa imparti bomboane” in ora de matematica e stranie oarecum, mai ales ca la Dirigentie se face Romana deseori. La sfertul celei de-a treia ora profitand de interventia unei persoane la ora de matematica(nu-mi amintesc acum despre cine e vorba) ii spun Doamnei de Matematica „povestea”. Dansa imi spune sa ii amintesc „faptul” la „la fara un sfert”.
Ajungem si la 17 si 47 … eu „Doamna e fara un sfert”(la tabla era desfasurata o „problema”). Exact cand incep si „infectiile alea de colinde” se termina si problema si implicit Doamna ma scoate in fata ca sa mi se cante „La Multi Ani!”.(Nu am nicio problema cu aceia care canta colinde, doar ca nu le suport … sunt la fel ca si manelele in viziunea mea). Lucrul surprinzator… este felul in care au cantat colegii mei dupa 3 ORE de Matematica.(Pentru asta numai stima si respect;)). In ce mod ti se pot strica planurile oarecum de la trei ore de Matematica.

 
14 comentarii

Scris de pe 08/12/2008 în Profesori, Scoala, Zile si zile

 

14 răspunsuri la „O zi neobisnuita

  1. Lithium

    09/12/2008 at 20:35

    dupa 3 ore de mate mergea ceva revigorant 😀

     
  2. schaduw3

    09/12/2008 at 20:40

    Mi se pare corect ;)( Sa vina bomboanele!) :))

     
  3. Rawl

    09/12/2008 at 21:20

    Knd au vazut bomboanele cum sa nu cante klumea …. ;)))Oriqm si pe noi ne’a luat neferu cu ore de mate:( macar am mai scapate de alte ore 😀

     
  4. schaduw3

    09/12/2008 at 21:31

    Stai ca vine teza … si dupa … (mai vedem)

     
  5. var'ta:P

    09/12/2008 at 22:24

    nush ce comentariu sa las:))…ma rog…faza e ca majortatea posturilor sunt si stiu ca o sa fie despre scoala…iar asta mi se pare aiurea…adica nah,ai fost la scoala”waaaw,merg neoanele”,apoi am facut mate timp de 3 ore si ti-am cantat”la multi ani”….maaaaaare chestie…bn tu ai dezvoltat cu detalii cam nesimnificative…my opinion;)

     
  6. schaduw3

    09/12/2008 at 22:32

    Tinand cont ca Blogul nu a apucat vreun Weekend si ca 7-8-9 ore pe zi le stau la scoala … nu stiu ce as putea scrie … :-??
    Stai sa vina Sfarsitul de saptamana si abordam si alte subiecte … Sau sa discutam politica?

     
  7. var'ta:P

    09/12/2008 at 22:55

    n-am zis ce sa discutam,am zis ca mi se pare aiurea…mai bn nu mai scri:))…eh..e parerea mea

     
  8. schaduw3

    09/12/2008 at 22:55

    Stiam si eu …

     
  9. Lithium

    10/12/2008 at 09:10

    hai sa vorbim de berea pe care o bem sambata :))

     
  10. schaduw3

    10/12/2008 at 09:23

    =)) Sa o descriem … mai bine dupa 😉

     
  11. iReal

    11/12/2008 at 20:48

    mie imi place postul :)) ma amuza…poi ti-am cantat asa pt k eram fericitzi k scapasem de mateeee!in sfarsit!Acm a trecut j teza,urmeaza aia la geogra j gataaaaa…vakntzaaaaa[abia ast :x]

     
  12. schaduw3

    11/12/2008 at 20:51

    =)) Toti asteptam vancata … dar cu tezele astea … :-??

     
  13. ad94

    12/12/2008 at 09:31

    Am kntat in 3 limbi „La multi ani”….in franceza nu prea ne-a iesit dar ce sa faci??shi am kntat asa pt k eram tare fericity….am scapat de puscarie:))….dupa 5h de mate(2 de la medi)yo ma saturasem…nici pofta de mankre nu mai aveam dupa ce „savurasem” atata timp numai radicali shi formule:Pce sa facy asta e viatza de detinut(elev)

     
  14. schaduw3

    12/12/2008 at 09:34

    =)) Voi nu stiti … da eu i-am zis profei sa se inroleze in armata … ;)).

     

Lasă un răspuns

 
