RSS

„Domnisoara de Franceza”

04 Dec

… Era ora 17 si 5 minute. Tocmai ce iesise „Diriga” din Vestita clasa 8C dupa ce ne admonestase putin cu asa numita „mizerie” din cosul de gunoi.(La o adica daca e cos de gunoi de ce sa nu fie gunoi in el si Femeia de serviciu pe ce sa isi ia banu’?!)
Abea ‘s-ncepuse’ vestita ora de Franceza. Era destul de multa „neliniste” in clasa, dar ea -„Domnisoara de Franceza” numai pe mine ma vede ca de aceea are ochelari(sa fie inteligenta!) si mi s adreseaza cu Celebra Replica „Xulescu NU VEZI CA NUMAI TU TE AUZI IN CLASA?!”. Eu putin surprins de desteptaciunea stimabilei domnisoare abea ma abtin sa ii dau replica …(desii la banca mea s-a auzit un falnic „Ma bucur!”)
Exceptionalele cuvinte rostite pentru a putea fi „observat” de acesta creatura cuprinsa de un adevarat simt civic au fost : „Omule nu mai vorbi si hai sa fim atenti!”
Oare asta o supara pe ea cel mai tare ?! un comentariu adus ca sa ajute la realizarea linistii in clasa?!
Daca da … atunci ce sa mai zicem de „altii/altele” care vorbesc lucruri care nu au legatura cu ora…
Daca eram un om corect(posibil si nesimtit!) … in momentul in care ea a spus cuvintele acelea … trebuia sa ma ridic in picioare(respectuos!) si sa ii spun: Credeti ca ma intereseaza materia/ora dumneavoastra ? Vi se pare ca sunt singurul care vorbesc?
Probabil ar fi avut un lung moment de blocare care i se intampla destul de des… dupa care ar fi spus ca e dezamagita si alte harneli … Asa e Profa/ora de Franceza … un „NIMIC” la fel ca si materia.

 
11 comentarii

Scris de pe 04/12/2008 în Profesori, Scoala

 

Etichete: , ,

11 răspunsuri la „„Domnisoara de Franceza”

  1. var'ta:P

    05/12/2008 at 00:15

    Eu sunt primaaa:D..asa…cat ma oftic ca n-am fost in clasa:|…sigur ramaneam complet fara voce de la atata ras:)))…probabil,repet:probabil,ca erai singuru’ care vorbea atat de tare incat se facea ecou in clasa si asta a dernjat-o:-„…saaau din nou probabil ca ai pus 200 de kg in ora de chimie(ca de atunci nu te-am mai vzt eo) de la inhalat probleme;)),totul rezultand a o crestere a ta in latime atat de mare,incat i-ai acoperit pe toti devenind singuru’ copchil vizibil:-j…saaaaaau,cea mai plauzizibila dar neplauzibila(nush daca asa se scrie antonimu’..:)) )varianta,ar fi ca d-soara de franceza sa aiba o problema problematica in ceea ce te priveste pe matalutza…presupuneam doar:D…totusi eu raman cu ofticatu’..:)){ti-am mai zis ca ai cel mai tare blog?:>…nu. Stiam eu..am vrut sa-ti spun da’ n-am scris unde trebuie:))…ma rog,asta n-are importanta…tot ai cel mai tare blog din univers:D}

     
  2. schaduw3

    05/12/2008 at 08:49

    Eram serios si vroiam sa remarc minunata metoda prin care, ea(Domnisoara de Franceza!) a crezut ca poate aduce un plus orei sale observandu-ma doar pe mine si atentionandu-ma in stilu-i caracteristic.

     
  3. Grifraz

    05/12/2008 at 18:52

    Mda…(lol akm mi-am dat seama ca toate commurile le incep cu mda 😀 :)) ) Limba franceza mi se pare (probabil cum ti se pare si tie) cea mai idioata limba de pe planeta….In primul rand cele mai retardate profesoare predau materia asta si in al doilea rand ma cac pe accentul rr-it al frantuzilor si pe intreaga lor viata fitoasa de cacat.In concluzie Franta e o tara de fitosi care sunt fitosi de la limba pe care o vorbesc pana la vecinii pe care ii au…nu le convine sa fie romani si mai mult ne fac pe noi tigani ciorile dracu!!.Fuck FRANCE!!! England Rulz!!

     
  4. schaduw3

    05/12/2008 at 19:04

    Grifraz ai inteles perfect! Aceasta este si parerea mea … pe care mi-am exprimat-o in termeni mai putin contondenti.

     
  5. ad94

    05/12/2008 at 19:25

    hmmm….am fost atenta la faza aia…:))mereu zice ma bucur ..desi nu are rost….dar ce sa faci…e „domnisoara de frank” femeia kre te tine timp de 50 de min in puscarie(scoala)shi te chinuie cu avoir shi etre…intelege cnva ce spune?…cred k nu..insa eu dau din kap k am inteles doar asa…sa se simta bn ….sa nu se simta prost…asa e „politicos”sa faci pe desteptu’ dar shi sa fy..mijto blog:*

     
  6. iReal

    06/12/2008 at 12:07

    :)) f thare…am auzit j eo faza cu „numai uh t auzi” dar n-am mai auzit j c ai zs uh =)) Oricum,nu te-ai mai obisnuit cu profa?Las-o sa vb singura j uh doar aprob-o k sa s simta ea bn:> Eo abia ast sa ne dea lucrare dn verb :)) :d [nu k as stii,dar…] :-j mijto blog…mai ast „povestiri” dn astea :d

     
  7. schaduw3

    06/12/2008 at 12:10

    Nu puteam sa zic mai tare „Ma bucur!” ca intra „Domnisoara de Franceza” in Soc Miocardic.

     
  8. Rawl

    06/12/2008 at 17:27

    Proasta mah ce sa’i faci……majoritatea snt prosti unu ,doi ce mai snt asa k restu parf…
    de kte ori s’a luat si de mne proasta fara sa fac nik imi venea sa o scuip in fatza ;))
    oriqm E tare blogu’ .Tine;o tot asa 😉 !!

     
  9. schaduw3

    06/12/2008 at 17:37

    Ma bucur ca nu sunt paranoic…

     
  10. iReal

    11/12/2008 at 20:56

    =)) nop,nu esti paranoic,dar nu t mai consuma dn orice,d fapt pt oricine :-j[stiu k nu’s in masura sa zc asta,dar…:d]

     
  11. schaduw3

    11/12/2008 at 21:04

    Da cine se consuma aici ?!
    Eu sunt in masura de observator.

     

Lasă un răspuns

 
